Regulamin

Zapisy
1. Gdy już zdecydujesz się na dołączenie do grona autorów naszego bloga, pod zakładką Rekrutacji  zostaw komentarz z e-mailem, na który chcesz, aby Administracja wysłała Ci zaproszenie.
2. Na zaakceptowanie zaproszenia masz 3 dni od czasu jego wysłania.
3. W komentarzu rekrutacyjnym możesz ewentualnie uwzględnić stanowisko, które chcesz zarezerwować dla swojej postaci (np. kapitan drużyny piłkarskiej, opiekun samorządu szkolnego), wizerunek, a także miejsce w którymś z limitów.
4. Na jednego autora przypadają maksymalnie trzy postaci.
5. Możesz tworzyć zarówno uczniów, nauczycieli oraz personel Brooklyn Art Academy. 
Karty Postaci
6. Na opublikowanie Karty Postaci masz 5 dni liczone od czasu przyjęcia zaproszenia.
7. Karta musi zawierać podstawowe informacje: imię i nazwisko postaci, wiek, klasę, profil, opis charakteru w dowolnej formie oraz co najmniej jedno zdjęcie/gif przedstawiające postać.
8. Mile widziana jest krótka historia oraz informacja o miejscu zamieszkania (szkolny internat, prywatne mieszkanie, dom). Warto też wspomnieć, na jakie zajęcia dodatkowe uczęszcza postać.
9. Obowiązują etykiety z imieniem i nazwiskiem postaci, profilem klasy (w przypadku pracowników szkoły jest to etykieta Personel) oraz skrótem KP.
10. Wszelkie dodatkowe posty (np. powiązania itp.) publikujemy z datą stycznia 2000 roku.
11. Po ukończeniu karta musi zostać sprawdzona przez Administrację! W tym celu prosimy o informację pod zakładką Dyrekcji (lub chat). Karta opublikowana bez zatwierdzenia może zostać cofnięta do wersji roboczej, a Administracja ma prawo do poproszenia o zmiany w jej treści lub dodanie potrzebnych informacji.
12. Uprzejmie prosimy o zachowanie estetyki. Karta Postaci ma być miła dla oka, a nie odstraszać przesadzoną ilością obrazków czy niewyjustowanym tekstem :)
13. Odstęp między kartami wynosi 30 minut oraz minimum 3 komentarze od różnych autorów.
14. Po osiągnięciu 200 komentarzy pod kartą należy stworzyć nową i opublikować ją z datą poprzedniej, a następnie poprosić Administrację o zamianę linków.
Szkoła
15. Brooklyn Art Academy obejmuje 4 lata nauki. Edukację rozpoczyna się w wieku 14/15 lat, a kończy w wieku 18/19 lat (3 klasa gimnazjum do 3 liceum w polskim systemie; dla ułatwienia – rocznik 2000 to obecnie trzecioklasiści). Rok szkolny zaczyna się mniej więcej w połowie sierpnia, a kończy w połowie czerwca (zgodnie z systemem obowiązującym w USA).
16. Na postać przypada jedno stanowisko przewodniczącego koła zainteresowań lub kapitana drużyny (uczeń co najmniej II klasy) + tytuł przewodniczącego profilu (co najmniej III klasa).
17. Szkoła oferuje wiele zajęć dodatkowych, jednak pamiętaj o tym, że żadna postać się nie rozdwoi, dlatego rozważnie należy dobrać ich ilość.
18. Limit stanowisk i dzierżenia opieki nad zajęciami dodatkowymi nie obowiązuje nauczycieli, jednak istnieją granice rozsądku.
19. Romanse między uczniami a nauczycielami są zakazane pod względem prawnym, jednak są dopuszczalne na blogu. Trzeba pamiętać, że wyjście na jaw takiego związku niesie ze sobą poważne konsekwencje dla obu stron. To samo tyczy się ucznia pod wpływem narkotyków lub alkoholu. Zachowujmy realizm w wątkach :)
Urlopy i listy obecności
20. Urlop należy zgłosić w komentarzu pod zakładką Dyrekcji z konieczną datą powrotu. Maksymalna długość urlopu to miesiąc.
21. Lista obecności ma na celu sprawdzenie aktywności oraz pozbycie się sztucznego tłumu – stawiamy na jakość, nie ilość ;) Pojawia się w pierwszą niedzielę każdego miesiąca i trwa do następnej niedzieli włącznie. W przeciągu tych 7 dni autorzy zobowiązani są zostawić pod dodanym przez Administrację postem komentarz z imieniem i nazwiskiem postaci, klasą, profilem oraz wykorzystywanym wizerunkiem. Zgłoszenie obecności nie jest wymagane od osób przebywających na urlopie, aczkolwiek mile widziane. Po upływie określonego czasu Administracja wysyła e-maile informujące o ominiętej liście, a Karty Postaci nieobecnych zostają cofnięte do szkiców, natomiast autorzy mają kolejny tydzień na zgłoszenie się pod zakładką Dyrekcji i poproszenie o przywrócenie ich do linków. W przeciwnym razie nieobecne osoby zostają usunięte z listy autorów, a ich Karty Postaci skasowane z bloga bez możliwości ich odzyskania.
22. W razie potrzeby Administracja ma prawo przeprowadzenia listy obecności częściej, dlatego prosimy o uważne jej wypatrywanie!
Inne
23. Pod kartami innych autorów tekst poza wątkami należy pisać w kwadratowych nawiasach [ ].
24. Notki fabularne nie są wymagane, ale bardzo gorąco zachęcamy do ich publikowania :)
25. Prosimy o witanie nowych postaci na blogu. Nawet jeśli nie możesz zaproponować wątku, miło będzie, jeśli chociaż powiesz cześć i życzysz powodzenia :)
26. Kulturalne zachowanie to podstawa. Starajmy się żyć w zgodzie, a ewentualne konflikty rozwiązujmy bez zbędnych emocji. Wszyscy jesteśmy tu wyłącznie dla dobrej zabawy :)
27. Pamiętaj, że Administracja to też ludzie. Popełniamy błędy i nie jesteśmy obecni wszędzie, dlatego pomoc wszystkich autorów jest niezbędna wobec naszej nieuwagi i omylności.


aktualizacja regulaminu:
24/08/2017